wtorek, 3 stycznia 2017

Mac- Studio Fix Powder

Dzisiaj o: 






Puder kosztował ok 20 £ (120zł). Mam go w odcieniu NC20 który jest dla mnie idealny mimo iż jestem dość blada :( . Jest to produkt z wyższej półki cenowej który warto kupić bez zawahania się :)
Puder testuje już od dłuższego czasu i nigdy mnie jeszcze nie zawiódł. Gdy moja cera ma gorsze dni i  wiem, że podkład i korektor dokładnie nie przykryły moich niedoskonałości wiem też, że puder to świetnie ,,dokryje" i wszystko będzie razem świetnie wyglądało. Z racji iż mam bardzo przetłuszczającą się cerę w ciągu dnia muszę trochę się poprawić w strefie T.


Zalety:
-krycie
-nie uczula
-długo się utrzymuje
-matuje buzie
-dobrze wykonane opakowanie
-lusterko
-nie ciemnieje na twarzy 
-nie kruszy się
-nie robi efektu ,,ciastka" na buzi

Wady:
-cena


Produkt 4,5/5 ;)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz