poniedziałek, 23 stycznia 2017

Maybelline Age Rewind Eye Concealer

Dzisiaj o:

Maybelline Age Rewind Eye Concealer 



cena: £7.99 (40zł)
Czy jest on warty swojej ceny?
Przekonajmy się


 Aplikator:

Nie wiem czy zauważycie ale na zdj wyżej pod gąbeczka na ciemnym plastiku są namalowane strzałki, musimy obracać tą część w pokazanym kierunku żeby wydobyć produkt ze środka :)


Jestem osobą z bladą, oliwkową cerą i jak widać na zdjęciu nawet najjaśniejszy odcień (light) ciemny, niestety za ciemny dla mnie :/


 Jeżeli chodzi o same krycie (pomijając zły odcień):


 Używałam korektora tylko gdy byłam opalona lub używałam samoopalacza. Testowałam go dość długo więc mogę już coś powiedzieć :D
Zalety:
-baaaaardzo dobrze kryje
-przyjemna aplikacja
-dłuuuuugo się utrzymuje
-nie zapycha
-nie uczula
-dostępność
-cena jak za tak dobry produkt jest super :)
-konsystencja (gęsta i nie za tłusta)
-nie wysusza skóry pod oczami

Wady:
-kolory, dla bladzioszków za ciemne :(


PODSUMOWANIE:
Jedyny minus to kolor 4,5/5 :)


Buziaki :**



A co wy o nim sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz